Procedura reklamacyjna
- Zgodnie z regulaminem wszystkich Szkółek, których sadzonki sprzedajemy, reklamacja musi zostać złożona w ciągu 30 dni od daty odbioru sadzonek.
- Reklamacje zgłaszamy tylko i wyłącznie w formie pisemnej na adres mailowy reklamacje@borynaplant.pl.
W treści maila prosimy podać następujące informacje:
- Imię i nazwisko Kupującego
- Adres plantacji
- Nr telefonu kontaktowy
- Data zakupu
- Data wysadzenia
- Odmiana i kategoria
- Szkółka – Producent rośliny
- Orientacyjny procent wadliwej partii
- Opis problemu w kilku/kilkunastu zdaniach
- Do maila należy dołączyć następujące zdjęcia:
- całe pole
- uszkodzony rząd
- roślina w glebie
- roślina wyciągnięta z gleby w raz systemem korzeniowym
- sam system korzeniowy
- zdjęcie przekrojonej korony wzdłuż od liści do korzeni
- paszport roślin (naklejka na skrzynce)
- W ciągu 7 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji skontaktuje się z Państwem Audytor reklamacyjny w celu przeprowadzenia oględzin plantacji i sporządzenia protokołu.
- Audytor reklamacyjny oględzin plantacji dokona w ciągu 14 dni od zgłoszenia problemu
- W ciągu 3 dni od oględzin, Protokół wraz z dokumentacją zdjęciową zostanie poddany Weryfikacji przez specjalistę ds. agrotechniki owoców jagodowych.
- W ten sposób przygotowana dokumentacja zostanie przekazana do Producenta sadzonki.
- Producent sadzonki w ciągu 7 dni od dnia otrzymania dokumentacji rozpatruje reklamację i przesyła decyzję do Plantatora oraz naszej wiadomości.
- Plantator ma 7 dni na zgłoszenie zastrzeżeń do otrzymanej decyzji bezpośrednio do Producenta sadzonki oraz naszej wiadomości.