Procedura reklamacyjna

  1. Zgodnie z regulaminem wszystkich Szkółek, których sadzonki sprzedajemy, reklamacja musi zostać złożona w ciągu 30 dni od daty odbioru sadzonek.
  2. Reklamacje zgłaszamy tylko i wyłącznie w formie pisemnej na adres mailowy reklamacje@borynaplant.pl.

W treści maila prosimy podać następujące informacje:

  • Imię i nazwisko Kupującego
  • Adres plantacji
  • Nr telefonu kontaktowy
  • Data zakupu
  • Data wysadzenia
  • Odmiana i kategoria
  • Szkółka – Producent rośliny
  • Orientacyjny procent wadliwej partii
  • Opis  problemu w kilku/kilkunastu zdaniach

 

  1. Do maila należy dołączyć następujące zdjęcia:
  • całe pole
  • uszkodzony rząd
  • roślina w glebie
  • roślina wyciągnięta z gleby w raz systemem korzeniowym
  • sam system korzeniowy
  • zdjęcie przekrojonej korony wzdłuż od liści do korzeni
  • paszport roślin (naklejka na skrzynce)

 

  1. W ciągu 7 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji skontaktuje się z Państwem Audytor reklamacyjny w celu przeprowadzenia oględzin plantacji i sporządzenia protokołu.
  2. Audytor reklamacyjny oględzin plantacji dokona w ciągu 14 dni od zgłoszenia problemu
  3. W ciągu 3 dni od oględzin, Protokół wraz z dokumentacją zdjęciową zostanie poddany Weryfikacji przez specjalistę ds. agrotechniki owoców jagodowych.
  4. W ten sposób przygotowana dokumentacja zostanie przekazana do Producenta sadzonki.
  5. Producent sadzonki w ciągu 7 dni od dnia otrzymania dokumentacji rozpatruje reklamację i przesyła decyzję do Plantatora oraz naszej wiadomości.
  6. Plantator ma 7 dni na zgłoszenie zastrzeżeń do otrzymanej decyzji bezpośrednio do Producenta sadzonki oraz naszej wiadomości.